نرم افزار ارسال و دريافت اس ام اس (SMS Express )

با استفاده از نرم افزار ارسال ودریافت پیام کوتاه ، به جای استفاده از سیم کارت وتلفن همراه می توانیم اقدام به ارسال sms به صورت انبوه نماییم .سرعت ارسال پیام کوتاه در این حالت بسیار بالا بوده و در این سیستم برای هر کاربر یک شماره اختصاصی در نظر گرفته می شود.
پیام کوتاه یکی از بهترین ، ساده ترین وارزانترین روشهای اطلاع رسانی می باشد وبه دلیل تعداد کاربران بسیارزیاد، تاثیرگذاری بالا، ارزانی تبلیغات از طریق sms، نداشتن محدودیت فاصله، توزیع آسان ، همه گیر بودن وبه دلیل اینکه یک ارتباط دوطرفه هست به یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند تبدیل شده و در بین مردم جهان فراگیر شده است.

نرم افزار پایه ارسال SMS ساده

نرم افزار پایه ارسال SMS دارای حداقل امکانات لازم جهت ارسال SMS انبوه می باشد . یعنی اینکه شما با تهیه نرم افزار پایه ارسال SMS و شماره اختصاصی 14 رقمی یا 8 رقمی قادر به ارسال SMS انبوه خواهید بود.


امکانات نرم افزار پایه ارسال SMS :

- ایجاد گروه
- ایجاد افراد
- تعریف چارت سازمانی
- ارسال پیام (SMS)
- گزارش گیری اس ام اس های ارسالی
- پیگیری اس ام اس های ارسالی (SMS Delivery)
- تعریف و محدود سازی کاربر

همچنین نرم افزار پایه ارسال SMS قابلیت نصب ماژول و ارتقاء در آینده را دارد. یعنی بر حسب نیاز در آینده، می توان امکانات آن را برای دریافت SMS، ارسال SMS هوشمند و... افزایش دهید.

گروه بندی افراد

در نرم افزار فوق جهت استفاده آسان از نرم افزار و تسریع در عملیات ارسال SMS، امکان تعریف گروه در نرم افزار وجود دارد.

تعریف و محدود سازی کاربر

در این قسمت امکان تعریف کاربر با اختیارات مدیر یا کاربر عادی وجود دارد. در این حالت کاربر مدیر، امکان تعریف کاربران دیگر برای نرم افزار را دارد. کاربر عادی، فقط می تواند وارد سیستم شده و از آن استفاده نماید.

تعریف چارت سازمانی

این بخش امکان تعریف چارت سازمانی و اتصال گروه های تعریف شده و در نهایت افراد را به صورت گرافیکی فراهم می کند. پس از تعریف چارت سازمانی، در هنگام ارسال SMS می توان با انتخاب چارت مورد نظر SMS به زیر مجموعه چارت سازمانی انتخاب شده ارسال کرد. این قابلیت باعث افزایش سرعت انتخاب گروه ها و مدیریت صحیح آنها را فراهم می کند که با یک کلیک بتوانید همه گروه های مقصد را انتخاب کنید.

تحت شبکه

ماژول تحت شبکه امکان استفاده از نرم افزار SMS Express را در محیط شبکه برای چندین کاربر را فراهم می کند . در صورت وجود ماژول تحت شبکه تمامی کاربران یک شبکه قادر خواهند بود از یک Account نرم افزار SMS Express استفاده نموده و نیازی به ارتباط اینترنت برای ارسال SMS و یا وجود GSM Modem برای هر کاربر نخواهد بود.

ارسال پیام دلخواه براساس برنامه زمانی از پیش تعریف شده

ماژول ارسال SMS هوشمند برای ارسال SMS در زمان مشخص شده کاربرد دارد. کاربر، متن SMS و محدوده زمانی ارسال SMS را مشخص می کند و نرم افزار SMS Express به صورت اتوماتیک SMS مورد نظر را در زمان مقرر ارسال می کند. شما می توانید پیامهای تبریک، تسلیت، تقدیر، تشکر و... را از قبل ایجاد کنید که در تاریخ مشخص شده توسط شما ارسال شود.

پیگیری پیام های ارسالی ( delivery )

یکی از قابلیت های منحصر به فرد SMS Express وجود امکان پیگیری SMS های ارسالی است. شما می توانید وضعیت پیام ارسالی خود را در هر مرحله پیگیری کنید که آیا SMS ارسالی شما به گوشی رسیده، نرسیده و یا Pending می باشد.

پاسخگوی هوشمند به SMS های دریافتی

در این قسمت کاربر می تواند کلماتی را به عنوان کلید پاسخگوی هوشمند تعریف کرده و هر زمان که نرم افزار SMS Express متنی شامل کلید پاسخگوی هوشمند را دریافت کرد به صورت خودکار متن مورد نظر کاربر را برای درخواست کننده ارسال نماید.

رای گیری از طریق SMS

این ماژول امکان رای گیری از طریق SMS را فراهم می کند. شما میتوانید به هر تعداد که نیاز دارید آمار گیری با گزینه های خاص در نرم افزار تعریف کنید و پیامی جهت شرکت کاربران در آمارگیری ارسال می شود. بدین صورت گیرنده گزینه مورد نظر خود را به شماره شما ارسال کرده، در رای گیری شما شرکت کرده می کند. یکی از ویژگی های این قسمت قابلیت ایجاد محدوده زمانی برای شرکت در آمارگیری است. نرم افزار گزارش جامعی از آمار گیری های صورت گرفته را برای شما نمایش می دهد.

ایجاد مسابقه از طریق SMS

این ماژول امکان مسابقه از طریق SMS را فراهم می کند. شما میتوانید به هر تعداد که نیاز دارید مسابقه با گزینه های خاص در نرم افزار تعریف کنیدو پیامی جهت شرکت کاربران در آمارگیری ارسال می شود. بدین صورت گیرنده گزینه مورد نظر خود را به شماره شما ارسال کرده، در مسابقه شما شرکت کرده می کند. یکی از ویژگی های این قسمت قابلیت ایجاد محدوده زمانی برای شرکت در آمارگیری است. نرم افزار گزارش جامعی از مسابقه های صورت گرفته را برای شما نمایش می دهد.

دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی از طریق SMS

 
ماژول دیکشنری امکان دریافت معنی انگلیسی یا فارسی واژه مورد نظر را در هر لحظه در شبانه روز را فراهم می کند . بدین صورت که درخواست کننده ، واژه مورد نظر خود را به نرم افزار SMS Express ارسال کرده و معنی واژه را دریافت می کند.

دریافت سخنان نغز ، احادیث و .... از طریق SMS

عملکرد ماژول دریافت سخنان نغز ، احادیث و .... ، بدین صورت است که درخواست کننده نام نویسنده ، شاعر ، کتاب و یا هر منبع را ارسال کرده و حدیث ، سخنان نغز و ... را در مورد آن دریافت می کند.
 

صندوق مخصوص انتقادات و پیشنهادات

نرم افزار SMS Express دارای تشخیص دهنده هوشمند جهت شناسایی کردن و تفکیک نمودن پیام های دریافتی بر حسب نوع پیام انتقادی و پیشنهادی است که در قسمت های مجزا ذخیره شده و در هر مرحله قابل گزارش گیری است.
 

گزارش گیری از SMS های ارسال شده و دریافت شده

ماژول بسیار مفیدی است که امکان دریافت هر گونه گزارش از SMS های دریافتی و ارسالی را فراهم می کند. این قسمت از نرم افزار بسیار انعطاف پذیر بوده و این قابلیت را دارد که هر گونه گزارش مورد نظر کاربر را فراهم نماید. یکی از قابلیت های جذاب نرم افزار SMS Express وجود امکان گزارش گیری پویا و انعطاف پذیر از SMS های ارسال شده و دریافت شده می باشد. شما می توانید پیامها را بر حسب پارامتر های مختلفی همچون متن پیام، تاریخ ارسال یا دریافت، شماره و نام ارسال کننده یا گیرنده و... جستجو و یا گروه بندی نمایید.
 

شماره اختصاصی 14 و 8 رقمی با پیش شماره 3000

شماره اختصاصی 14 یا 8 رقمی به عنوان یک سیم کارت برای نرم افزار عمل می کند . کلیه SMS های ارسالی از نرم افزار از طریق این شماره اختصاصی ارسال می گردد و در گوشی دریافت کننده SMS همین شماره اختصاصی نمایش داده می شود ، همچنین کلیه SMS های ارسالی به نرم افزار نیز به این شماره اختصاصی ارسال می گردد.
 

اتصال به وب سرویس ( web service ) ارسال SMS

یکی دیگر از امکانات نرم افزار ارسال SMS شرکت آدیکو قابلیت اتصال نرم افزار به Web Service برای ارسال و دریافت SMS میباشد. وب سرویس باعث افزایش سرعت ارسال و دریافت SMS تا سقف 400 SMS در ثانیه می شود که این رقم در مقایسه با GSM Modem رقم بسیار بالایی می باشد.
 

اتصال به GSM modem

نرم افزار SMSExpress از طریق اتصال به GSM modem می تواند بدون نیاز به اینترنت ، SMS دریافت یا ارسال کند . بدین صورت که ابتدا یک عدد سیم کارت در قسمت مربوطه در دستگاه GSM modem قرار گرفته و دستگاه GSM modem نیز به کامپیوتر متصل می شود .سپس نرم افزار SMS Express می تواند از طریق GSM modem، اس ام اس ها را دریافت و ارسال نماید. در این حالت دیگر نیاز به شماره اختصاصی وجود ندارد . و کلیه هزینه ارسال و دریافت توسط سیم کارت محاسبه می شود.
 

ما را دنبال کنید گروه مهندسی آدیکو در فیسبوک گوگل پلاس گروه مهندسی آدیکو اینستاگرام ئگروه مهندسی آدیکو لینکدین گروه مهندسی آدیکو توییتر گروه مهندسی آدیکو