نرم افزار ADMP

ADMP

با اجرا و پیاده سازی نرم افزار ADMP  در واحد توسعه مهندسی  دیگر نیازی به طراحی  و ترسیم نقشه های Mux plan   و   Root plan  یا استفاده از نرم افزارهای Auto cad یا سایر نرم افزارها نمی باشد.

یک کاربر آماتور قادر خواهد بود با استفاده نرم افزار ADMP در کمترین مدت زمان ممکن بزرگترین و پیچیده ترین نقشه های Mux plan را بدون بروز هیچگونه خطا در طراحی با بهترین حالت و علمی ترین روش طراحی کند ؛ زیرا در این نرم افزار وظیفه  کار تمامی سیستم های مخابراتی از جمله MUX ,OLT, BTS , TX , LX  و ... مشخص شده است و نرم افزار تمامی طرح های ترسیم شده را به صورت کاملا" هوشمندانه بررسی کرده و اجازه بروز خطا را نمی دهد.

لازم به ذکر است در این نرم افزار نامه برقراری طرح Mux plan ، نامه تغییرات که سابقا" به صورت دستی نوشته می شد کاملا" اتوماتیک و بدون دخالت انسانی صادر میشود.

نرم افزار ADMP دارای محاسن و امکانات بسیاری می باشد که به شماری از آنها اشاره می شود :

● محاسبه تمامی پورت های اشغال شده و خالی : به این ترتیب اپراتور یا مسئول مربوطه در عرض چند ثانیه خواهد فهمید در یک مرکز مخابراتی اعم از پر ظرفیت یا کم ظرفیت چند پورت خالی  یا اشغال شده وجود دارد.

● امکان تعریف سیستم ها و دستگاه های جدید : یکی از نقاط قدرت ADMP این است که شما میتوانید بدون اینکه ورژن یا نسخه نرم افزار را تغییر دهید توانمندی ها و قدرت نرم افزار را افزایش دهید به اینصورت که اگر نیاز به استفاده از سیستم جدیدی در طراحی احساس کردید می توانید نحوه عملکرد این سیستم را در نرم افزار تعریف کنید تا در طراحی های بعدی مورد استفاده قرارگیرد.

● قدرت ترسیم اتوماتیک: در ADMP تسهیلاتی فراهم شده است که اپراتور می تواند با صرف کمترین زمان ممکن بهترین و علمی ترین نقشه ها را ترسیم نماید.

● گزارش گیری کامل : در این نرم افزار می توانید گزارش کامل از تمامی تجهیزات نصب شده در مرکز ، تعداد پورت های استفاده شده ، تعداد پورت های خالی جهت نصب سیستم های جدید ، لیست سیستم های بکار رفته ، تاریخ طراحی ، نام اپراتور طراح و ... را دریافت نمائید.

● امکان تغییر هر قسمت از نقشه طراحی شده به صورت دستی یا اتوماتیک :این بخش یکی از مهمترین توانمندی های ADMP به شمار می رود زیرا همانطور که می دانید در نرم افزار های طراحی غیر تخصصی همچون Auto cad جهت تغییر قسمتی از نقشه دقت و انرژی زیادی صرف می شود در حالی که در ADMP فقط کافی است سیستم هایی که نیاز به تغییر دارند مشخص کرده و با سیستم های جدید جایگزین می کنید . عملیات محاسبه پورت، صدور نامه ، تغییرات گزارش های برقراری و عملیات ترسیم را ADMP به تنهایی و به صورت هوشمندانه انجام می دهد.

● قابلیت چاپ نقشه ترسیم شده : ADMP قابلیت چاپ نقشه های ترسیم شده را در هر سایز و در هر ابعادی و با هر چاپگری را دارا می باشد.

● وارد کردن طول  عرض جغرافیایی هر یک از سایت ها و مراکز برای ترسیم نقشه روت پلان.

● پیش بینی Layout  های مستقل برای هر یک از سیستم ها به تفکیک ( Back bone ) ، رادیو ، فیبر نوری ، کابل ، خط فیزیکی و ...

● قابلیت نمایش قسمت های مختلف در نقشه با رنگ های گوناگون .

● کاربردی بسیار آسان و یاد گیری بسیار سریع نرم افزار .

ما را دنبال کنید گروه مهندسی آدیکو در فیسبوک گوگل پلاس گروه مهندسی آدیکو اینستاگرام ئگروه مهندسی آدیکو لینکدین گروه مهندسی آدیکو توییتر گروه مهندسی آدیکو